keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Sekotetaan lisää minun pakkaani

2 päivää vietetty saikkua kotona. Tämä rupeaa jo nyppimään. Pari yötä nukuttu huonosti. Ei ole tekemistä vaikka eilen minä ja appiukko saatiin betonit valettua. Sanoin siivoovani keittiön kaaapit kun huonot kelit iskee. Noh tänään olisi sellainen päivä mutta olin ajatellut ottavani kevyesti. Lupasin oma hoitajalle että olen välillä vaaka tasossa. Hoito jakso  päättyi päivä polilla maanantaina. Nyt vain odotellaan ilmotusta jostain hoitotyöryhmästä johon lähetettä lähti. Saan olla yhteydessä johonkin palveluun jos oloni tekee tepposet. Niitten kanssa on sovittu että ne soittavat lauantaina minulle ja kyselevät missä mennään.
Onneksi minun olo on turvattu. Tiedossa on vielä kunnon romahdus. Lääkityskin kun menee uusiksi. Nykynen pitäs lopettaa kahen viikon sisällä. Vähän odotan kauhulla mitä siitä tulee.

Minäkin onnistun koko ajan lisää sotkemaan pakkaani. Juuri kun asiat alkavat olemaan hyvällä mallilla nii tulee suunnitelmiin muutos ja kaikki kääntyy nurin.. noh onneksi olen tämmöisiin tottunut ja olen oppinut hallitsemaan ahdistusta. Eilen tosin en tiennyt että itkisinkö vai naurasinko joten tein molemmat.. noh asioita sai hiukan järjestää ja onneksi minulla tukiverkko kunnossa. Asioilla on tapana järjestyä.

Kauhulla odottaen tulevaisuutta mutta sitä ennen nautitaan elämästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti