perjantai 15. elokuuta 2014

Piina viikko

Huoh, mikä viikko... maanantaina ohjurissa hajosin, toinen sörkki liian arkaa asiaa ja taas lähdin ovesta pihalle.. piti päästä pois, olla yksin. Tästä alkoi alamäki. Illalla päädyin viiltelemään. Asiaa en tuonnu esille. Seuraavana päivänä taas purettii arkaa aihetta ja senkin tuloksena oli viiltely... tämän kanssa olin illan ja sain kasattua itseni ja menin toimiston oven taakse. Teimme jo ensimmäisellä viikolla sopimuksen että jos minulle tulee paha olo niin minun ei tarvitse ruveta näille selittämään kunhan vain tulen ovelle ja siitä lähdetään miettimään missä mennään. Rikoin hoitosopimuksen 3 viikon jälkeen. Itsetuhoisuus on asia josta nämä eivät neuvottele.. minun kanssa on tehty tässä sopimuksia joita en ole pystynyt pitämään. Pelkään pettäväni lupauksen siitä että olen tässä edelleen. Itsemurha pyörii vain päässä...

Eilen päädyin taas viiltelemään. Yritin häirintää käyttää mielihaluun mutta se meni pieleen.. jouduin tämän viimisen kerran jälkeen tarkkailuun.. viime yönä yökkö kävi vähän väliä lampun kanssa kyyläämässä että kaikki on ok. Taas syytän itseäni, idiootti mitä helvetin kuoppaa kaivan itselleni? Nyt pyörii mielessä itsensäsatuttaminen. Se tuottaa mielihyvää, tuntuisi ihanalta.. joka kerta mennään syvemmälle ja syvemmälle..

3 viikkoa kuntoutusta takana viikko edessä. Tänään olikin verkosto. Paikalle tuli äippäpolin hal kätilö ja sossu ja ens viikolla he rupeavat järjestämään minulle jatkoa kotisuunnalla.. saa nähä mihin päätyvät. Minä yritän ottaa avun vastaan avoiminmielin. Minä en selviä tästä yksin. Olen hukassa minulla on toivoa tulevaisuudesta muttei uskoa siihen.. kauan jaksan tätä vielä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti