tiistai 2. elokuuta 2016

Pahoillani

"Kirjoitit kirjeen ja kerroit kuinka et jaksaisi enää,
Sä kerroit et sua kohdellaan kuin sua ei oliskaan ja me joiden susta pitäis välittää ei ne osaa edes huolehtia itsestään
Kirjoitit kirjeen ja kerroit kuinka vaikeaa on hengittää
Susta tuntuu kuin varjo seurais sua joka auringon peittää kuinka tahtoisit vaan päästä turvaan et joku syliin ottaa ja pois kantaa
Mä olen pahoillani, nii pahoillani etten voinnut sua silloin auttaa ja mä tiedän nyt et apua tarvitsit mä en voinnut sitä silloin antaa
Kirjoitit kirjeen ja kerroit et oot ajatellut kaiken tän jättää mut sä mietit ihmisii sun lähellä, voisko ne koskaa ymmärtää,
Kaikkia iskuja sun sydämmeen kaikkia haavoja jotka ei pois mee,
Mä olen pahoillani, nii pahoillani etten voinnut sua auttaa ja mä tiedän nyt et apua tarvitsit,
Toisinaan elämä potkii kauempaa, eikä auta muu kuin jaksaa ja muistaa et se mikä ei tapa vain vahvistaa.
Mä olen pahoillani, niin pahoillani etten voinnut sua silloin auttaa ja mä tiedän et nyt apua tarvitsit sitä en voinnut silloin antaa
Toisinaan elämä potkii kovempaa eikä auta muu kuin vain jaksaa ja muistaa et se mikä ei tapa  vain vahvistaa...."

Itsensä pahoinpitely, tekisin uudestaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti